עמוד ראשי מירק סקריפטינג תוספים [פרסום] War Cards Game - משחק קלפים מלחמה

[פרסום] War Cards Game - משחק קלפים מלחמה

mIRC Addons - בפורום זה יפורסמו תוספים למירק שנועדו לשימוש יומיומי ולהרחבת המירק בפונקציות חדשות אשר לא מובנות. לפרסום תוספים יש לפרסמם תחילה בפורום "פרסום קודים ומדריכים" ולאחר מכאן הם יועברו לפורום זה.

הצטרף: 02 דצמבר 2010, 21:57
הודעות: 5
פורסם: 12 אפריל 2014, 23:57
שם המשחק: War Cards Game - משחק קלפים מלחמה
יוצר: GrusT`
גירסא: 1.0
תיאור: מי אי פעם לא שיחק במשחק המוכר מלחמה? אז מי שלא מכיר קצת הסבר על מהלך המשחק:
חבילת הקלפים מחולקת שווה בשווה ובאקראי בין כל המשתתפים. כל משתתף פותח את הקלף הראשון בערימת קלפיו, ובעל הקלף הגבוה ביותר לוקח את כל הקלפים הפרושים אל הקופה שלו. כשלשחקן מסוים נגמרת ערימת הקלפים, הוא לוקח את הקלפים מהקופה שלו, מערבב אותם .באופן אקראי והופך אותם לערימת הקלפים הראשית שלו .שחקן מפסיד במשחק כאשר לא נשארו לו קלפים
הפעלה: מצורף מדריך בקובץ
אז מה יש במשחק? אפשרות לשחק נגד המחשב או נגד חבר, בחירת סוג חפיסת קלפים למשחק (חפיסה מלאה או חצי חפיסה)
הערות:
המשחק בגרסת בטא, במקרה של באגים נא לדווח לי על כך במירק בפרטי
עדכונים יתווספו בהמשך.
הצעות/הערות/טענות/מענות כנ"ל

גרסה 1.1 שוחררה! לפתוח את המשחק ולעדכן...

תמונות:
תמונה
תמונה
תמונה
תמונה
תמונה

הורדה: http://www.upf.co.il/file/658540012.html

סריקה: https://www.virustotal.com/he/file/51f375ef755011f5c237401b3df1c5d1808c406bac4c20f94dbe3c4d8af3e35b/analysis/1397346433/

תנו את חוות דעתכם, תגובה לא עולה כסף :smile:
תהנו :tongue:
נערך לאחרונה על ידי ori_ye בתאריך 16 אפריל 2014, 17:23, נערך 3 פעמים בסך הכל.

הצטרף: 13 יולי 2010, 16:40
הודעות: 37
פורסם: 13 אפריל 2014, 00:01
להיט!
אורי יא תותח כל הכבוד אחי :)

הצטרף: 13 אפריל 2014, 10:41
הודעות: 1
פורסם: 13 אפריל 2014, 10:44
אחלה משחק כל הכבוד לך

הצטרף: 20 יוני 2011, 21:35
הודעות: 100
פורסם: 13 אפריל 2014, 14:29
יפה.
עניין אותי איך עשית את התקשורת בין שני השחקנים, ברפרוף קל ראיתי שעשית זאת דרך הודעות רגילות.

היה מקצועי יותר אם היית עושה את התקשורת הזאת דרך סוקט...

בכל מקרה, כל הכבוד.

הצטרף: 02 דצמבר 2010, 21:57
הודעות: 5
פורסם: 13 אפריל 2014, 16:17
Zen- כתב:
יפה.
עניין אותי איך עשית את התקשורת בין שני השחקנים, ברפרוף קל ראיתי שעשית זאת דרך הודעות רגילות.

היה מקצועי יותר אם היית עושה את התקשורת הזאת דרך סוקט...

בכל מקרה, כל הכבוד.


קודם כל תודה רבה :)

אכן, התקשורות מבוססות באמצעות הודעות, חשבתי בהתחלה לעשות סוקט אבל מסתבר שזה קצת מתוסבך כמו שחשבתי..
אולי בגרסאות הבאות אני יתעמק על זה יותר.

תודה :)

הצטרף: 01 יולי 2010, 07:43
הודעות: 366
פורסם: 17 אפריל 2014, 21:35
אני לא הייתי עושה את זה דרך סוקט אלא דרך DCC או CTCP, היה מונע הרבה מאוד בעיות מיותרות ומאידך פשוט יותר מסוקט שלדעתי דווקא היה מיותר כאן.

ועכשיו לפינת השופטים:
* מראש אני מודיע כי לא עברתי על כל הקוד מפאת זמן קצר שמוקצב לי בעת כתיבת ההודעה. במידה ואתה מעוניין בדעה נוספת על חלק ספציפי אתה מוזמן לבקש ואתפנה גם לכך.

דיאלוגים
אין צורך לעשות on dialog לכל דיאלוג. ניתן לשלב מספר דיאלוגים בטריגר אחד בעזרת המזהה $dname.
/help ON DIALOG

למידע נוסף.

צורת כתיבה
הכתיבה שלך היא מבולגנת ומלאת רווחי אוויר מיותרים. הרבה "אנטרים" לחצת והרבה comments הוספת כשאין כלל צורך. ואם במקרה היה צורך בעת הכתיבה - מחק אותם לפני הפרסום.
אני ממליץ לכתוב את הקוד באנגלית ובכך להגדיל את קהל היעד שלו. אני מאמין שאין עוד אחד כזה וחבל להגביל את זה לישראלים שגם ככה אינם מבינים דבר בתחום.

סיכום
לא היה לי זמן לעבור על הכל, ממה שראיתי (מתחת לבלגאן) יש לנו פה אתגר מעניין שנענית אליו ועמלת על מנת ליצור משהו שלא בנו לפניך, בשונה משאר הישראלים בזמן האחרון. משחקים אלו דברים שקשה לבנות משום שהם מכילים לא מעט לוגיקה, אקספשן הנדלינג וטקסטים שצריכים להיות כמה שיותר אינפורמטיבים במעט מאוד טקסט. אני מאמין שלמדת הרבה תוך כדי כתיבת הקוד הזה ואני אשמח לראות עוד טקסטים ממך בהמשך. בהצלחה ותודה רבה על הפרסום - מועבר לפורום המתאים.
שימו לב: בוטי המשחק שאני בונה לא מתאימים לQuakenet אלא אם כן צויין אחרת.
<+vendetta-> סיאג לחוכמה שתיקה
<+vendetta--> בא לי מוח
<Ninja`> דפקתי נקנקיה

הצטרף: 02 דצמבר 2010, 21:57
הודעות: 5
פורסם: 22 אפריל 2014, 14:21
ZxoR כתב:
אני לא הייתי עושה את זה דרך סוקט אלא דרך DCC או CTCP, היה מונע הרבה מאוד בעיות מיותרות ומאידך פשוט יותר מסוקט שלדעתי דווקא היה מיותר כאן.

ועכשיו לפינת השופטים:
* מראש אני מודיע כי לא עברתי על כל הקוד מפאת זמן קצר שמוקצב לי בעת כתיבת ההודעה. במידה ואתה מעוניין בדעה נוספת על חלק ספציפי אתה מוזמן לבקש ואתפנה גם לכך.

דיאלוגים
אין צורך לעשות on dialog לכל דיאלוג. ניתן לשלב מספר דיאלוגים בטריגר אחד בעזרת המזהה $dname.
/help ON DIALOG

למידע נוסף.

צורת כתיבה
הכתיבה שלך היא מבולגנת ומלאת רווחי אוויר מיותרים. הרבה "אנטרים" לחצת והרבה comments הוספת כשאין כלל צורך. ואם במקרה היה צורך בעת הכתיבה - מחק אותם לפני הפרסום.
אני ממליץ לכתוב את הקוד באנגלית ובכך להגדיל את קהל היעד שלו. אני מאמין שאין עוד אחד כזה וחבל להגביל את זה לישראלים שגם ככה אינם מבינים דבר בתחום.

סיכום
לא היה לי זמן לעבור על הכל, ממה שראיתי (מתחת לבלגאן) יש לנו פה אתגר מעניין שנענית אליו ועמלת על מנת ליצור משהו שלא בנו לפניך, בשונה משאר הישראלים בזמן האחרון. משחקים אלו דברים שקשה לבנות משום שהם מכילים לא מעט לוגיקה, אקספשן הנדלינג וטקסטים שצריכים להיות כמה שיותר אינפורמטיבים במעט מאוד טקסט. אני מאמין שלמדת הרבה תוך כדי כתיבת הקוד הזה ואני אשמח לראות עוד טקסטים ממך בהמשך. בהצלחה ותודה רבה על הפרסום - מועבר לפורום המתאים.


קודם כל תודה רבה על ההערות :smile:

אין פה סוקט על התקשורת, התקשורת עובדת דרך הודעות פרטיות (שלפי דעתי זה גם לא יעיל)

דיאלוגים
אני יודע, אני רגיל לכתוב ככה את הדיאלוגים זה עוזר לי להבין את הקוד ולאבחן תקלות, לא היה לי טעם לעדכן את זה לשם פרסום הקוד.

צורת כתיבה
אני רגיל לעשות אנטר בין כל Event/Alias/Dialog וכו', כנ"ל זה עוזר לי להבין את הקוד ולהראות מרווח בין כל Event/Alias/Dialog וכו'.

לגבי האנגלית, לפי הפרסום חשבתי להוסיף גם את השפה האנגלית, פשוט לא היה לי כח ומיהרתי לפרסם... אולי בעתיד אני הוסיף גם אנגלית.

שוב, תודה רבה על כל ההערות אקח אותן לצומת ליבי.


חזור אל תוספים

cron